Matrecept

Är inne på Valios hemsida och spanar in recept, tänkte att det skulle vara kul att bjuda in J´s syster och bror nån helg. Hittar en hel del intressanta och 3en hel del mindre. Vad tycks om Chipslåda, en gratäng då man lägger grillchips ovan på kyckling och så nått ovan på chipsen och in i ugnen. Jag tyckte inte det lät speciellt gott, men det kanske någon annan gör?
Däremot hittade jag en kycklinggratäng som lät mumsig, men jag måste ju hitta något annat också. J säger att jag enbart hittar recept med kyckling, men va tusan dte är ju så gott!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh tusen tack!! Jag tyckte jag kollade överallt *skrattar*

Postat av: Nadja

Verkligen, jag har ju tänkt konstant på dom i flera dagar *skrattar* Dock vet jag ju inte om dom säljs fortfarande i butikerna man vet ju inte riktigt... :S Annars får kompisen köpa några andra åt mig ;-)

2008-01-25 @ 12:42:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback