Jag älskar honom så!

Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig älskling!

image364

Sitter och lyssnar på en jätte fin tolkning av over the rainbow från filmen meet joe back, hörde den igår och sa att den var så bra, och nu så letade J på den och satte på den lagom när jag kom till datorn.

Snart ska vi titta på scarface, hoppas den är bra.
Sitter och trånar lite efter klänningar från American Apparel och trosor från Hanky Panky
hittar mycket fint, frågan är bara vilken man ska spara ihop till.
Kanske den där klänningen som man kan knyta på flera olika sätt...

UPDATE: Nyss tittat klart på filmen, och nej det var väl inte i min smak, blev bara sur på alla karaktärer och hoppades att de skulle dö, vilket de gjorde så jag blev ju nöjd med slutet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback