Uppe INNAN tuppen

Jobb idag, skittråkigt, gillar verkligen inte förskolan, enda studen då tiden givk fort var närjag satt och läste högt för en liten tjej osm samtidigt värmde mig. Höll på attt bli lite väl trött då, men det gick över.
Så eftersom jag bröjade 7.30 var jag tvungen att gå upp tidigt, klockan 5  var jag vaken, så nu sk ajag borsta tänderna, fläta håret och lägga mig i söngen för att titta på tv (somnar förmodligen) Får läsa de 178 sidorna imorgon, orkar inte leta reda på pappret för att se vad jag ska läsa och sitta och läsa nu (måste läsa den på datorn då det är en aritkel eller bok utlagd på nätet). Har iallfall läst den andra texten, det gick nog in och sen ut men men nått fastnade nog =)

God natt!


Just det slog in mammas present igår:

image430

Nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback