Musselsoppa

Jopp, håller på och värmer musselsoppa nu. J är inte hemma än, men jag tog nyss upp den ur frysen och tänkte att den behöver nog ett tag på sig att värmas upp. I och för sig är det bara jag som ska äta soppan, J ska äta varma mackor, jag ska ta en liten till soppan. Mumsigt, hoppas han kommer snart för jag är hungrig.

Har nu läst boken två gånger så imorgon ska vi skriva ihop det på två sidor.


På fredag är det tjejkväll, jag och E ska till E ocyh blir bjuda på mat. Vi ska köpa med oss lite gottis som vi kan ha och smaska på! Vi ska kanske "scrapbooka" lite men än har jag inte fått tag i något album och jag vet inte när mina grejer kommer på posten, snacka om att jag blir sur om de kommer på fredag, då jag åker hem till mamma och pappa på torsdagen!

image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback