Fredag

Nu är det augusti, den fullproppade augusti. Är upptagen varje helg nästan!

I natt åker vi, kl 01.00. Får se hur det blir med sovande, somnar kanske i soffan en stund och fortsätter sova i bilen.
Ska byta ut lite musik i mp3 och lägga in lite fler låtar på mobilens Mp3.

innan dess, tänkte jag skriva rent det som jag skrivit ihop nu på morgonen, håll tummarna för att det tar plats (vilket de realistiskt sätt inte gör) Sedan tänkte jag umgås med mamma. Hon ska ner på stan och betala en resa, tänkte hänga med då (Om inte J är hemma på lunch) måste köpa med tandkräm.

Senare blir det kanske till att åka till Sis, det lät igår som att hennes J ville ha folk runt omkring sig. Blir det för tyst börjar man nog tänka för mycket. Om A´s familj är där kommer nog verkligheten verkligen slå mig i ansiktet. Jag förstår vad som hänt, men ändå fattar jag inte. Tack och lov hade iallafall W gråtit igår när hon såg att flaggan var på halvstång. Det var ju hennes A, en favorit! Man ska inte hålla det inom sig, så blir det bara värre.



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle verkligen bli super glad om du komenterade mitt senaste inlägg " kärleken är blind" skriv vad du tycker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback