resa hem några dagar

Blir nog så att jag och älsklingen åker hem några dagar,  då kan jag sitta hemma och skriva på min inlämningsuppgift som ska in nästa vecka.
Nu har vi varit ute och gått, 7 km blev det! Sitter och mumsar på ett plommmon, mums säger jag bara!
Kunde inte somna i natt så jag planerade lite, vi hade ju tänk och haft en inflyttningsmiddag för våra kompisar, men vi insåg att bjuda dem på mat blir lite dyrt, så vi tar bort en person, bjuder henne på en tjejmiddag senare, och så har vi filmkväll klockan 19.30 så hinner folk äta innan de kommer till oss och så bjuder vi på popcorn och liknande. blir billigare, men J tror att det kanske blir lite för mycket folk, vi blir 6 stycken...me jag tror att det går, när man sitter still så blir det ju inte lika trångt!
blomster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback