Sur på bloggen igår...

http://www.uoregon.edu/~stiedeke/a3/assignment03/a3/assignment_images/cartoon-sun.jpg

Igår när jag skule publicera mitt lilla inlägg så vägrade den publicera det så det blev ingenting.
men jag surade bara över hockeyn.

Idag är det sol sol sol! men jag ska sitta på en buss och sen en föreläsning och sen buss igen så jag kommer inte få se mycket av den, eller känna värmen. Så det ehöver inte bli så varmt idag.

Sitter nu och lyssnar på mumin, sagan trollvinter. skulle utgå från den på föreläsningen idag.
Kan ju säga att jag gillar inte att lyssna på saga på CD. Slutar ju lyssna flera gånger om, jag vet ändå  vad den handlar om för jag har sett eller läst den förut.

Min garderob ser för jäklig ut nu, letade efter en tröja men hittade den ingenstans, visade sig att dt låg hemma hos J i hans soffa...har nog legat där i några månader, minns nämligen inte när jag hade den sist...


Idag ska jag få paket! Försenad födelsedags fika idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback