Äntligen LITE vår!

Äntligen är det lite vår, solen sken som tusan imorse när jag gick till  bussen. Jag blev så glad, men ännu är inte mina kreterier uppfyllda för att det ska vara vår, tycker nämligen att asfalten ska vara ljus (alltså torr, min asfalt är inte ny så den blir ljus när den är torr) och ingen snö ska finnas någonstans och så ska det vara grus.
men solen värmde bra idag, skönt!

Har nästan precis kommit hem efter Oj jävlas jag glömde makarionerna!!
jag håller på och lagar mat, laga m,at och blogga samtidigt, är inte en sådan bra komination..Nu sk ajag byta om och så ska jag göra en sallad. J är ute och springer och vill gärna inte vänta på maten när han duchat.

Tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback