Lyckligt lottad

Jag är lyckligt lottad. Jag har världens bästa familj och världens bästa pojkvän. Tyvärr har jag ett hett temperament som jag ibland inte kan få stopp på, de arga orden bara forsar ur munnen medans min hjärna i slowmotion tänker va tyst det är inget att bli sur över. men munnen är snabbare än hjäran. Givetvis försöker jag gottgöra det här så ofta jag kan. Men det var inte dte jag skulle skriva om.

Jag önskar att alla kunde vara så här lyckliga, veta att man har en familj som älksar en mest av allt i hela världen, tyvärr finns det ju föräldrar som inte älskar sina barn mest av allt, det är sorgligt. Kanske började tänka i de här banorna för att det ska bli så kul att få träffa mamma imorgon igen. har ju haft ytterst lite kontakt eftersom hennes telfon inte funkar i USA..muppigt.

Idag hade jag både butterkaka och så chokladrutorna med mandel, och givetvis böev jag sugen på popcorn, dock så tyckte jag att det räckte med et jag hade så jag skönt undan tankarna på popcorn och lyuckade hålla dem borta.

Nu ska jag gå ner och lägga mig och läsa, tyvärr är inte älsklingen här och sover med mig, han börjar jobba om sex timmar, han skulle cykla till jobbet imorgon, så han måste gå upp tidigt (det tar 40 minuter att cykla dit).
måne

Jag sover mycket bättre när du ligger bredvid mig..

Kommentarer
Postat av: Karin

mm bloggen krånglade igår, men nu verkar den funka igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback