Tillbaka från skolan

Är nu tillbaka från seminariumet, den gruppen fick tillbaka sina PM, min riktiga grupp får tillbaka det nästa vecka, alla hade fått något som de skulle ändra på, hoppas mitt inte var allt för mycket eftersom jag inte hinner se vad som jag gör fel innan det andra PM:et ska in. Vi hoppas på dte bästa, annars är dte inte mer med det att fixa till dem. Har ju redan fixat till Resten, dock har jag inte gjort dte på datorn än, funderar på om jag ska hinna med dte också, eller om jag ska göra klart det första arbetet först.

När jag pluggat lite ska jag slå in julklappar. Igår kom adventskalendern upp!
så idag tog vi varsin lapp!

image292
P.S Det är ett stort glapp för NR 4 sitter inte där ännu!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
snyggt det där blir

Postat av: iRiC

svar: nej iofs, men ändå liksom :P

2007-12-12 @ 08:58:41
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Karin

japp jag gav en till min mamma:p

2007-12-12 @ 18:28:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback