Om jag fick önska

Om jag fick önska, då skulle julafton först och främst vara väldigt vit, det ska vara en massa snö överallt. Sen ska det vara kallt också! Sen givetvis så skulle hela min familj vara här samtidigt, men det går ju inte.

När jag får mitt älskade drömhus, så ska jag hålla i julaftonarna så mamma slipper tänka på så mycket och bli stressad och kunna njuta av HELA julen på riktigt!
Hon måste däremot lära mig att göra julskinkan så god, för det finns ingen godare julskinka än den min mamma gör (Okej okej, jag har inte smakat så många andram MEN min mamma kokar skinkan också för då blir den godast och hon gör det för min skull (she´s the best ever!) )
Apelsinriset får hon också lära mig för det jag gjorde ikväll smakar inte lika gott som hennes.
Köttbullarna skulle jag kunna göra själv, för de har pappa lärt mig, men det han skulle få göra är att koka potatisen! Det mamma skulle få göra är sin Janssons frestelse, för den äter inte jag =P

Jag vill ha ett stort vardagsrum där vi (jag och J) ska ha en stor fin julgran, med röda kulor, silverglitter och en fin stjärna på toppen. jag skulle även vilja ha sådana här fina näver-änglar.

Det är min dröm, hoppas den kommer bli sann någon gång i framtiden

image320


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Okeej!.. Åh jag ser fram emot att läsa resten nu!..=))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback