Lördagsmys

Lördagsmys med mig själv.
J är hemma hos sig, ska nog ringa honom snart, han har skrivit en tenta idag, hoppas att den gick bra. Vi skulle ha varin pluggdag idag och jag har pluggat största delen av dagen, tyvärr gick det inte så bra som jag trodde, men jag har iallfall sammanställt halva bakgrunden och skrivit lite happ som happ om uppgiften jag gjort. känner att när jag inte kan formulera mig på en enda fläck allt låter knäppt då är det bara att ge upp.

Mamma och pappa köpte den dina hoodtröjan till A.

Har ätit hemmagjorda chicken bites och spagetti, om en stund blir det salta pinnar och Pirates of the caribian¨, har även en halv äten twix i skafferiet...
Måste dock erkänna att det vore trevligt om J var här hos mig....men då blir dte inget plugg alls, fast det skulle kanske vara skönt.
Aja ska ringa honom nu och stilla min sällskapssjuka!

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback