Konstiga lärare

Lärarna på universitetet är bra konstiga. Vi studenter skriver ju på ett visst sätt från vad vi lärt oss när vi började på universitetet. Det är ju bara det att det är olika instittutioner  så de har olika regler! När vi sen lärt oss på nytt hur vi ska skriuva byter vi lärare (inom samma instutition) och så är det sättet vi skriver på fel ännu en gång!  Ska det hålla på så här i två år till?

sen anser jag att de kommenterar och påpekar på saker som är helt tydliga. Men det mest muppiga är att de ger fel på hur jag gjorde min layot!

jag skrev bland annat detta:

Humanistika instutionen
Örebro universitet  

överstt på sidan i mitten, det MÅSTE vara på vänster sida.

Jag använde ett redan förtryckt försättsblad som finns i word, jätte smidigt och snyggt. Det ser nästan ut som när man gör försättsidan själv.

Arbetets namn
underrubrik
datum


Har era lärare  några konstiga idéer för sig?
image329


Kommentarer
Postat av: Karin

ja men sånna är faktiskt grymt goda:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback