Julstädningen klar!

Pust, nu är jag klar med julstädningen!
Det tog sin lilla tid, men nu är det rent och fint!
Fattas bara lite julpynt..men men det kommer på måndag, när mamma och jag är och julshoppar, J har jag ännu inte talat om någonting för, han skulle bara tycka att det var fult!

Nu ska jag duscha, så jag är klar i tid, ska ju åka hem till mamma och pappa idag, och hälsa på E och A som är och hälsar på, ja även A-S så klart! Hoppas det finns nå gott att mummsa på, blir ju en riktigt samrrig mat iallafall, pannkaka och  grön ärtsoppa!

image272
Önsketänkanede, här är det 10 grader varmt

Kommentarer
Postat av: Nadja

Visst e de tråkigt när de e varmt..var e snön??

Postat av: Ellinor

Ja man kan ju alltid önska.
Men 8 grader varmt och spöregn är väl också kul?:)
yä right!

2007-12-07 @ 14:54:33
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback