Jullista

En Liten jullista

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan - Chokladkola
Köttbullar -
Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill - (Inget)
Paradis - Alladin
Sylta - Pastej(Inget)
Glögg - Julmust (Inget)
Rödbetssallad - Dopp i grytan (Inget)
Ris a la malta - Risgrynsgröt - Apelsinris
På skinkan: Äppelmos - Senap (Inget)

Det är inte så mycket jag gillar av det här märker jag. Jag ändrar ju om en hel del. Har ju Varm saft istället för glögg och istället för julmust har jag coca cola, Apelsinris är ju som Ris a la malta fast med apelsinbitar i och på skinkan har jag inget. sylta och pastej är inget vi äter, och jag gillar ju inte fisk så både laxen och sillen faller bort. Dopp i grytan gör vi inte, och rödbetsallad gillar jag inte.

Idag har jag jobbar hela dagen, trevligt trevligt! Vi var på julvandring i kyrkan bland annat, och barnen var jätte duktiga.

Sitter här och pysslar lite med adventskalendern, som inte blivit klart, suck vad seg jag är.
Ska fortsätta med det nu. Måste hinna lite innan Ugly Betty.


image281

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

gjorde också den listan :)

Postat av: Sandra

fin bild

2007-12-04 @ 21:05:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt =)

2007-12-04 @ 21:38:27
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback