Julkorten klara

Nu har man varit ju på julskyltning, mcyket folk. Lyssnade på Martin Stenmarck i regnet och handlade ett par knästrumpor, stickade. Ville ju att J´s mamma skulle göra dte men hon kunde inte sticka, fast de hade jag ju velat ha lite längre typ över knät, dessa går till knät tror jag. Sen handlade jag även en borste och allrengöring, så nu ska det städas hemma, ska skrubba dusxchen samt tvätta golvet! Åh vad fräsch det ska bli!

Nu är julkorten klara, det ska bara skrivas på men det får mamma göra! Dags för mig att sova så jag orkar gå upp imorgon bitti, har packat det mesta, blir jobbigt att gå med allt till skolan, men det går ju...


image279

Kommentarer
Postat av: Ellinor

vad du är pysslig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback