Supermätt

Har käkat lite och tittat på inspelningar, Las Vegas och tv å CSI avsnitt, smaskade lite chokladpudding också men nu är det fullt i magen!

Maat
Pudding
Sitter här och pratar lite med E, och då kommer jag fram till att 2 veckor = 5 Veckor om man räknar på HP´s sätt, så om det skulle hända något och de säger 2 veckor är man iallfall förberedd på att det tar 5.

Sen måste jag gnälla lite.
Polisen i staden har bestämmt att de ska skjuta bävrarna som är vid en badplats i stan och har attackerat folk, och vad läser man nästa dag jo två insändare som klagar och gnäller och skäller. Inget konstigt med det, men dessa två människor bor i en stad 4 mil härifrån så jag förstår inte vad de ska säga. Plus att de höll på och snacka om att man kunde flytta badplatsen och att folket kan gå någon annanstans att bada för människorna inkräktar på bävrarnas revir (som inte funnit där förut). Problemet är bara att det finns TVÅ badplatser för barnfamiljer här i staden och den andra är liten och jämt full så det skulle aldrig då.
Aja det somjag inte förstod mig på varför folk som inte bor här kommer med sina självklara lösningar när de inte vet vad som finns här.

Kommentarer
Postat av: Citrin

Hehe kan inte låta bli att tycka det låter lustigt med bävrar som attackerar människor! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback