Varit duktig idag och nya skor!

Har skrivit ihop arbetet soms ka in imorgon, med lite bilder så som de vill ha!
Har kollat lite på arbetet som ska in på måndag, fått in av de andra tre så jag ska fixa ihop det och skicka till till J och K för att de ska få se det sista.
Sedan har jag brännt Prinsens skiva och så har jag gjort omslagen till dem. Innan det namngav jag alla mina foton, eftersom jag ännu en gång inte orkat namnge dem när jag la in dem! 1240 bilder, inte kul! Sedan brännde jag ner nästan alla.
Sen kom J då gav vi mamma och pappa en liten present, en rauter så vi har trådlöst internet nu, nice =) Så nu sitter jag i hallen. Känns mycket bättre för då kan jag sitta här uppe och vara social samtidgt som jag läser bloggar eller pluggar.
Mamma och pappa erbjöd oss att låna bilen när J och A ska springa Göteborgsvarvet, så de är glada nu! Jag följer givetvis med, blir liseberg efter och under tiden de springer så ska jag strosa på stan, så vi hoppas på fint väder! Dock inte för varmt, jag vill att de ska kunna ge järnet och inte påverkas av 30 graders värme.

Bild på mina skor kommer nu! Älskar dem!

image488





Kommentarer
Postat av: Karin

riktigt snygga

Postat av: S t y l i s s i m o

Hehe, jag har också ett par som liknar de men kan inte ha på mig de för de "mördar" mina fötter. Det är lite synd :) Men dina var snyggare.
//Fifi

2008-05-02 @ 07:18:20
URL: http://stylissimo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygga

2008-05-02 @ 08:43:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback