Morr´n Morr´n

Inte alls så fint väder idag, men än så länge inget regn vilket är bra!
Idag är dte nämligen Karnevalen, dvs avgångsklasserna spökar ut sig med anknytning till deras program (dock kan man tänja lite på detta) J´s lillasyster går natur, ska bli kul att se vad deras klass hittade på, eftersom E´s roliga och smarta ideér inte räknades som seriösa idéer av några. (SUCK, eftersomde verkligen var genomtänkta och hade anknytning till natur) De tågar iallafall genom hela staden och man skriker/sjunger tills man inte någon röst har kvar. När jag gick ut så var vi ett luciatåg, med slogan "Skolans ljushuvuden tågar vidare med stjärnskotten på släp" (känner mig väldigt nöjd och sedan lite stolt att jag kom på "Ljushuvuden" och "Stjänskotten" sedan var det några andra smarta människor som satte ihop hela! Vi vann pris, vet inte om dte var 500 eller 1000 kr, som vi köpte en MASSA gott till champange frukosten!

Dags att äta frukost nu, mamma har köpt hem mumsmackor!



Satt och lekte lite med de nya penslarna i photshop igår
blev nöjd med mitt kladd



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag.

2008-06-12 @ 13:19:19
Postat av: Anonym

Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback