idag stod shopping på schemat

Söta mamma följde med mig till Örebro. Vi hämtade min tenta, som jag fick VG på..trodde jag aldrig skulle hända..VG på univetsitetet..Får de vad det blir för betyg i kursen.

Vi packade två flyttlådor, hämtade hem lite grejer. Sedan handlade vi, både jag och mamma hittade lite saker. Mamma hittade en supersnygg bikini! jag hittade nästan allt jag skulle ha, sen dök det upp en söt liten saks om jag blev kär i, det var halva priset så den fick följa med efter godkännade och peppning av min älskade J. Mamma var inte så mycket hjälp där hon sa bara "om du vill ha den så köp den" vilket inte hjälper mig eftersom jag har världens beslutsånget.

Hade en trevlig dag! Fick öven en muffins, och en glass.Tack mamma!

gröntblad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback