En helg i september

Helgen gick fort, för fort.

Vi hade riktigt trevligt, i fredags var vi bjudna på en föreställning i arenan och det var riktigt kul. Första akten bestod av uppträdanden med talanger från staden. Sedan var det en som imiterade olika personer och när han imiterade Mr. Bean, skrattade jag så att tårarna rann.

I lördags åkte vi och tittade på flyguppvisning, det var maffigt att se gamla stridsflygplan samt att få se och höra Gripen. Sedan på kvällen blev det filmmys och glass med storasyster.

En husvisning hann vi med innan helgen var slut också, och så kalas för J, han gjorde en sådan fin smörgåstårta och jag gjorde en god vanlig tårta, tyvärr glömde vi ta kort på båda två. Jag och E köpte biljetter till musikalen Romeo och Julia, så nu har vi något att se fram emot i oktober.

Idag startar Zumban!
Tyvärr är jag fortfarande lite krasslig, men jag går dit och kör, men tar´t lite lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback