ytterligare ett..eller två.. kalas

Om några timmar kommer svärföräldrarna på födelsedagsfika. Har nu firat min födelsedagar i dagarna tre.
har haft en riktigt trevlig helg, hann tyvärr inte träffa ena syster igår, men henne får jag träffa idag då vi ska åka till gfarmor och fira henne på 90 årsdagen i förskott.

Fina presenter fick jag, bland annat the big bang theoryboxen (S1-3), the notebook på blue-ray, en massagekudde och så fina och sköna fårtofflor. Något av de bästa var nog kramarna från dig, som jag saknat så mycket.

Av oss barn fick mamma ett jättefint armband som matchar resten av hennes smycken. Det har varit mycket mammamys den här helgen också (såklart eftersom det varit hennes födelsedag också) vilket passar bra då hon åker på semester på torsdag och blir borta i två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback