Dag 1 : Om mig


Då börjar vi med mitt namn, Sanna, 23 år fyller detta år 24. Född, uppvuxen och bosatt i Lindesberg. Bor tillsammans med min bättre hälft J.

Jag läste, trots hatet mot matematiken, naturvetenskaplig linje på gymnasiet, efter studenten gick resan vidare mot lärarprogrammet vid Örebro universitet. För nästan exakt ett år sedan tod jag min examen, och hjälp vilken härlig känsla det var! Nu har jag världens roligaste jobb och är lärare för 21 härliga barn!

Drömmar

Drömmer om ett hus en bit utanför staden med ett bibliotek, ett par härliga barn som har J´s underbara ögonfransar, min härligt uppnosiga näsa och en stor dos fantasi,en ring på fingret, flera resor till Mexico, USA, Sydafrika, Thailand, Kroatien, Island m.m

Passion

Böcker är min passion. Min bokhylla är fylld av blandad litteratur. Favoriterna har sin plats och då och då går jag och läser ett av favorit styckena ut boken. Att försvinna in i en annan värld.

Fotografera är min passion. Att gå ut och se omgivningen genom min lins, att föreviga det härliga jag ser. Att ändra inställningar tills bilden blir perfekt. Att spara minnen från denna värld.

Bakning är min passion. Choklad, citron, hallon. smälta, röra, vispa, grädda, dekorera. Smakexplosioner i min och andras munnar. Att njuta i denna värld.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback