En lista så här på morgonkvisten

Senaste:
Låt du hörde: Home. Film du såg:The Oxford Murders  Mat du åt: En mumsig rostbiffsbaguette Kram: J när jag kom hem igår Puss: Massa väcka J pussar imorse. Känslan: Mätt och belåten efter en scones frukost. Resa: Till Karlstad igår med mamma och syster Glädje: Var på hockey igår och vi vann. Dröm: Den vill jag glömma bort. Person du träffade: J, som ligger här bredvid mig Personen du pratade i telefon med: Syster igår (vi åkte i olika bilar) Personen du fick sms av: Syster, när vi alla kommit hem Gången du var utomhus: igårkväll

Allmänt:
Ska bli skoj: att ha en hel dag med älsklingen Ska inte bli skoj att: Kan inte komma på något Sparar till: Hus bland annat Önskar att jag var bättre på: att träna mer kontinuerligt Dagens dryck: kall oboy Vad saknar du: Pappa  Vad har du gjort idag: Bakat scones till frukost Brukar du svära mycket: ibland  Hur tidigt stiger du upp: ca 06:10 väcker j mig På helgerna: Olika, tyvärr tidigt (mellan 7-9) Vad ska du göra ikväll: Titta på solsidan  Favoritplagg i garderoben just nu: Min munkjackeklänning Längd: 1,58,5 Vikt: jadu? Byter gärna garderob med: Ingen aning Byxa eller kjol: kjol  Senast utlästa bok: Lång väg hem av Ishmael Beah Mig själv med tre ord (just nu): Lycklig.. Ont.. och Glad Jag tränar: Zumba. Jag ville bli när jag var liten: Delfintränare. Nu tänker jag: se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback