Bokrean 2011

Att ligga på stranden och läsa är en av mina favoritsysslor

Sammanlagt råkade jag köpa tolv böcker på rean...det kändes lite snopet när jag insåg det samtidigt som jag känner att jag inte fått med alla böcker jag vill. Jag känner att jag behöver få lite mindre tungläst litteratur med mig hem också. Nu är det minst två böcker som verkar otroligt intressanta och gripande som utspelar sig under andra världskriget.

Presidentens hustru, Nästa sak på min lista, Älskade syster och biografin om Paris Hilton är några böcker som skulle få följa med mig hem. Jag har aldrig riktigt tyckt om Paris Hilton och skulle just därför vilja läsa hennes biografi.

Idag blir det lön, nästa fredag är det min födelsedag, funderar på om jag vågar vänta tills dess innan jag springer till bokhandeln och köper de böckerna jag saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback