Varför är det så?

Många frågor om mycket.

Jag har haft huvudvärk en liten stund varje dag den här veckan. Idag känner jag mig bara konstig i huvudet.
Jag har (enligt en självdiagnositisering) migrän med aura. Jag får flimmer framför ögonen så jag inte ser speciellt bra och efter en stund försvinner det och en huvudvärk infinner sig. Denna huvudvärk är dock inte speciellt jobbig (bara då och då) så det känns absolut dumt att ta en alvedon, speciellt eftersom jag nästintill alltid vägrar värktabeltter.

Man har ont av en anledning, dämpar jag den jämt och ständigt kan jag ju inte veta om det skulle bli något fel på mig. Pang och så dör jag för att jag inte uppsökte läkare i tid.

Jag funderar därför nu på att skicka ett mail till någon och fråga om det är något de tycker jag ska söka läkare för. Vet bara inte vart och hur. Tur att jag har en syster och en svärmor som är sjuksystrar, dock vänder jag mig till svärmor då min syster avfärdade det osm trötthet, skitsnack, jag är inte så jävla trött.

Sedan har jag halsont också, sitter här med en kopp te och önskar att den varma vätskan kunde hålla sig i halsen så länge som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback