Bättre lycka idag?

Igår när jag satte mig för att skriva ett inlägg ringde de mig och jag fick rusa iväg och jobba.
Än så länge har det varit tyst, jag ska jobba vid två så det är helt okej om det inte blir något jobb innan dess, då hinner jag fixa till min uppgift samt plocka undan i köket.



Nu snöar det igen, när J väckte mig halv sju för att säga hej då så sa han att det hade kommit ca 1 dm snö till, och när jag vaknade igen vid sju så snöade det fortfarande och det har ännu inte slutat snöa. J sa att det regnar i Örebro, kan ju hoppas att det kan börja regna här med.

Jag fick rest på en bild jag skulle fixa, jag hade missat ett litet ord som var väldigt betydande, så jag har suttit och kikat på den, satt och bläddrade i min photoshopbok och hittade ju precis hur jag ska göra, så det ska
jag fixa idag!



Kommentarer
Postat av: Ilina

Vad mysig din blogg är gumman!

Kommer till Linde i helgen tror jag, så hör av dig om du har tid att ses en sväng. :)

Kram kram till bästa Sanna.

2010-03-23 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback