Ny vecka nya dagar

Mjukstartade veckan med en ledig måndag. Pluggade lite, tog det lugnt.
Idag blir det några timmars jobb, sedan lite mer plugg kanske så jag blir av med den där uppgiften.
Ska kika lite på min andra uppgift som är i den roligaste kursen, den är i princip klar, jag sk abara avglra om jag är nöjd och kan skicka in den eller om jag ska försöka lite till.
Sedan blir det lite mer jobb i veckan.

I slutet av veckan är det alla hjärtans dag, blir en super mumsig kycklingpaj då. Vi har nu fått vår matberedare, en riktigt fin sak, som klarar en hel del! (Den andra brann ju upp när jag gjorde kakdeg i den)

Nu blir det att fundera ut vad jag ska ha på mig, lite halv kallt och så snöar det för fullt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback