2010 - Ett år



1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Vara klassföreståndare

2. Höll du några av dina nyårslöften?
avlägger inga nyårslöften


3. Fick någon du känner barn?
Nej men blev med barn

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Egypten

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
en relation

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
påsken

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag fick ett vikariat som har förlängts två gånger

9. Vilket var ditt största misstag?
kommer inte på något

10. Vilket var ditt bästa inköp?
mitt objektiv

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, buss, resa och objektiv

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Vänner och min och älsklingens resa till Egypten

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Billionair och Hoffmaestro and Chraa

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
tyvärr blir det nog sämre, fast året har haft sina ljusglimtar.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Läsandet och pysslandet

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Grubblande

18. Hur var din julafton?
Lugn, trevlig, ovanlig, kärleksfull

19. Blev du kär?
Vaje dag

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Top Gear

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag hatar inte, men jag ogillar starkt någon som jag inte ogillade tidigare

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
En flicka som kallas Alice

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Hoffmaestro
and Chraa

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja.

26. Vilken var årets bästa film?
Harry Potter

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
var på spa tillsammans med mamma och mina systrar, sedan resturang på kvällen

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Flertalet

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Linnen, kjol eller klänning


30. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen, resan till Egypten

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen

32. Vem saknade du?
Pappa

33. Vilken var din bästa månad?
vet inte

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Finns alltid saker att förbättra

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Förhoppningsvis med flera förändringar till det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback