Sätt igång nu, skynda, ila vi har inte tid att vila

Jag blir så frustrerad över att jag inte har någon tid att jobba! Får hela tiden gå in på Ipool och sätta på upptagen.
Den här veckan ska vi lämna i ett examinationsarbete, samt läsa och opponera på en annan grupps arbete (vilket innebär att vi måste läsa deras avhandling också) sen på tis/ons så ska vi ha gjort syfte, frågeställning, ansats till bakgrund, skiss avtillvägagångssätt samt en tidsplan gällande vår C-uppsats!


Imorgon blir dte kanske en tripp till Uppsala, då har jag en massa tid i bilen att läsa!

Tur att böckerna jag läser till uppsatsen är intressanta!


Det är tur att jag är morgonpigg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad kul om ni kommer och fikar! Jag ska försöka lägga upp receptet på barsen snart :)

ha en fin vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback