Go'morron go'morron! Hör fåglar sjunga glatt: gomorron gomorron, i kööööör

Idag är en bra dag känner jag!
Fick mail från hyresvärden att den nya grannen inte fått tillgång till vår vind!
Fick en granne på farmville så jag kunde utvidga min farm *hihi*

En massa godis hemma (dock ska inte ätas idag), svängde ju in på hummelsta igår så det fick följa mer några kg hem. J  har städat en del av mitt skrivbord så nu ser det fint ut, igår hittade han en 20 lapp (vid dessa tillfällen är det roligt att städa) som ska stoppas i sparbössan.

Har en del plugg att göra, men ska variera det med en del pyssel. Igår shoppade jag även två snygga linnen, likadana men det ena i en strl större så jag kan ha det som oversize. Var även duktig och betalade kåravgiften här om dagen också.


(Ser ni hur den dansar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback