Varm saft och kakor

Igår kom I över i några timmar för lite te och mys.
Hade en kakdeg i frysen som jag misslykatd med. Glömde ha i ägg när jag gjorde den så jag tinade den och rörde i ett ägg och så in i ugnen. De blev riktigt goda.

idag har jag försökt komma på lite fler enkätfrågor. Har skrivit ihop ett brev till föräldrarna också så de kan godkänna. Vill helst skicka ut det på måndag men får se om min handledare måste godkänna det först och inte vill göra det förän på onsdag. Då blir jag lite depp.

Ikväll körslaget!
Skulle vilja ha nå lördagsmys och mumsa på men det är inte troligt, för något sånt har vi inte råd att lägga pengar på.


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback