Lite lättare om hjärtat

Var hos Farmor igår och det var härligt att se henne vara så pigg.
Flera kommentarer som fick oss att skratta.

Igår blev även J sugen på en kaka, men vi hade inget mjöl hemma men suget tog över och vi köpte mjöl och florsocker så vi kunde göra marknadsgodis.

Sen överraskade mamma mig med att komma med en butterkaka, fast hon skulle ge mig kyckling.
Sen var hon så söt och gav oss två paket köttfärs.

Idag blir det köttfärspaj, med tacosås och lite tacochips.

Mamma och pappa är påväg till Götebrog och ska gå på julmarknaden på Liseberg och se Jerry Williams.
Jag är så avundsjuk, inte gällande Jerry Williams, utan julmarknaden.
Åh vad jag vill gå på den, men vi har inte råd att åka dit.
Nästa år kanske....

Hoppas iallafall att de får trevligt


(Bild från kyrkogården på allhelgona)

Kommentarer
Postat av: sofie

Sv: Åh jag älskar också the noteboock! tack för tipset om filmen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback