Ännu en helg

Nu har ännu en helg gått och det är måndag imorgon.
I lördags var det avskedsfest för K som jag inte kunde gå på, kände att jag hade inte råd, samt att jag inte kunde ta mig hem när jag ville. Känns otroligt tråkigt och det är lite så att jag ångrar mig, men gjort är gjort.

Har tittat på One Tre Hill och mitt fotosug är gigantiskt. Längtan efter att bland annat åka utomlands och fota. Hoppas påatt jag och I kan spara ihop pengar till en resa till USA och hälsa på K.

Drömmar ska man ha.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag blev ganska fast i första boken igår efter bara några sidor så ser fram emot härlig läsning nu =)

Postat av: Ellinor

Du skriver i gåtor:P

"K" :P

2009-11-30 @ 15:45:12
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback