En längtar efter

Just nu sitter jag och önskar att det vore fredag snart!
På fredag ska jag och J nämligen åka och kolla på möbler till balkongen.
Vi har två alternativ så det är bara att se dem i verkligheten som fattas.
Vi kommer även att smita in på Marieberg för att se om jeansjackan jag vill ha finns där, en tripp till rusta för att köpa fina muffinsformar skulle jag också vilja göra men det vet inte J om än!
Sedan funderar vi på att gå på bio.

Timmarna i skolan kommer kännas evighets långa i väntan på att man ska sluta så man får börja starta den mysiga fredagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !



Var med i tävligen på bloggen och vinn ett fint smycke :) varför inte.. vinna det till någon annan som present om det inte är din stil.

Gå in på hemsidan och följ introduktonerna, glöm inte lämna namnet på vilket smycke du vill vinna och din email.



http://lizardqueen.blogg.se/2009/may/smycke-tavling-med-sevenyearsapart.html#comment

2009-05-05 @ 14:50:40
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)!

2009-05-05 @ 15:55:18
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback