Trötter

Är grymt trött. Ska läsa igenom och opponera lite nu, sen så tänker jag bara dega i soffan, ska gå upp vid sex tiden imorgon.
Har inga flingor och gröten var inge god, äppelmosen är jag inte så förtjust i just nu. Vill ha hallonsylt det var mycket godare.
Så jag kanske ska koka mig ett ägg till frukost och ha på mackan, det är gott.

Har jobbat hela dagen, nice, dock har jag varit seg hela dagen!
men alltid nice med pengar. imorgon är det examination, det går nog super.
Såg idag att jag har examination den dagen det ska vara utbildning på sommarjobbet, jag hoppas på att det är två dagar så jag kan gå ena dagen. Annars måste jag byta grupp om det går vilket jag inte har lust med, skönare och lättare att gör i den grupp man varit i en med okända människor.

Nu är jag så trött att det här inlägget är hoppigt och ganska oförståligt men men...skriver ett bättre imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback