Om 30 min...

går bussen och det bär av till skolan, idag kom en bok jag beställt, den som jag skulle läsa till idag. Hoppas på att boken jag ska skriva om till på fredag kommer imorgon, men ännu inget mail. SÅ jag måste lägga pengar på att kopiera en del av boken ifall den kommer på torsdag så jag kan plugga lite innan inte göra allt på en gång. tycker dte är så surt att lägga pengar på sådant där i "onödan" för om den kommer imorgon hade jag ju inte behövt kopiera, men säkerheten framför allt.


Sitter och tittar på grattiskortet jag fick av mormor, tycker så mycket om dem. hon tar ett kort på mig när från när jag var liten och klistrar på det på ett hårdare papper. i år var det ett när vi är i sommarstugan och jag och min kusin sitter i skottkärran (osm är full med löv) och mamma ska köra ner oss för backen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback