En kopp varm choklad..

Sitter här och myser med en kopp varm choklad bredvid mig.
Gjord på den goda  chokladpinnen jag fick av mamma för några veckor sedan, ville passa på nu när jag var frusen och innan det blir för varmt ute (då blir jag inte så sugen på varm choklad, utan mer en chokladmilkshake då)

Fick förvånandsvärt ett sms från min vän som inte hört av sig, kul kul måste bara komma över min surhet över att de aldrig hör av sig.

Nästa helg ska jag följa med de två tjejerna jag pluggar med ut och jag har 0 lust!
Samtidigt vill jag inte säga nej då jag alltid innan sagt nej eller haft annat för mig, snart tror de väl att jag inte gillar dem, men jag har ingen lust att gå ut. Speciellt eftersom jag kanske ska träffa vännen som aldrig hör av sig (men som jag vill få en bra relation med igen) på fredagen, när ska jag hinna med att ha helg tillsammans med min älskling?


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härlig färg du har på din blogg, somrig :))

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh varm choklad är ju så gott! mums!

hoppas du får en in kväll! kram

2009-03-11 @ 16:41:54
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

"av hela mitt hjärta" på latin :)

2009-03-11 @ 16:45:33
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Haanna karlsson'

Åh, vad gott! :) men jag fattade inte, hur gör man varm choklad men chokladpinne eller vad är det får nått haha :)

2009-03-11 @ 17:57:44
URL: http://haannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback