Bokrean

Eftersom jag älskar böcker så är bokrean en stor höjdpunkt för mig. Om jag shoppade på mig en del, ja en del blev det, tyvärr tycker jag inte om att titta på hur ekonomin blev att se ut, men jag är mycket nöjd med mina böcker iallafall!
Ångrar mig att jag inte köpte en bok, får göra det senare, nämligen boken brownies.
Blev tre stycken Danielle Steel böcker, skön avslappsläsning tycker jag.
En av favoriterna var även Anne Franks dagbok som var till ett mycket bra pris!



Har jobbat idag, var kul, spec. eftersom jag fick jobba med S & H!
Blev två timmar extra utöver vad som var planerat.
Blev dock ingen simning pga. det och så lite andra krockar, men jag är grymt sugen på chokladbollar, vet inte var jag ska ta vägen!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm böcker är underbart!



Jag gillar också fotot med chokladbiten..och chokladbiten var mycket god!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback