Böcker och mat i mitt huvud...

Ingen av Nora Roberts böcker fanns bland mina presenter, så snart klickar jag nog hem en beställning, blir ju inte ås dyrt eftersom jag har ett presentkort där, men jag kommer inte ihåg hur jag kommer åt det =) (Måste "beställa" det först, så att koden skickas till min mail)

Idag har jag jobbat två timmar, skönt. Hade glömt att skriva in att jag inte kunde jobba innan, så jag blev väckt imorse.
Har läst dte som läsas ska, utom en artikel jag ska läsa nu, men jag måste komma på vad vi ska äta!

hmm... kanske stekt kassler med makaroner...eller ris, och vitlökssås.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken maträtt blev det?

kram

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det lät mummelimumma! kassler kan vara så jäkla gott!



kram på dig och hoppas du får en fin tisdag!

2009-03-10 @ 00:24:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback