Bio fast hemma i soffan...

Jag och älsklingen har bestämmt att någon helg här fram över sk avi titta på en film som förmodligen är riktigt bra (ni vet vissa filmer bara vet man kommer vara bra) och så ska vi bunkra upp med mycket godis, choklad (minst två 200 g chokladkakor) och popcorn. En massa massa mys med andra ord

Har bestämmt mig för att jag hänger med ut nästa lördag iallafall, J har manat på mig att jag ska göra det, vem vet jag kanske drar med vännen, vore faktiskt skoj känner jag nu. Ska kanske köpa en ny klänning eller kjol (För mina julklappspengar) tills dess.




Kommentarer
Postat av: Haanna karlsson'

Svar: hehe okeej :) vart kan man köpa sånna ? :D

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

låter som en bra helgplan..godis är gott!



trodde inte att festival var nåt för mig heller men de gånger jag varit iväg har jag haft skitkul

2009-03-11 @ 20:09:47
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Inés:

Söt blogg och fin bild!



Åh va mysigt det låter =)

2009-03-11 @ 22:16:36
URL: http://misscherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback