22 år idag

Börjar med att säga: grattis Mamma!

Själv fyller man 22 år idag, fick paket av j när vi vaknat, ett snyggt förkläde (nu kan vi slänga det där fula som jag aldrig använder pga detta!) som jag har invigt nu på eftermiddagen när jag har bakat kladdkaka till ikväll och en snygg karaff, samt en kexchoklad som jag ska mumsa på när jag ska sätta mig och läsa.
Mamma och pappa kommer hit på middag, sen ska vi fira oss på lördag med alla mina syskon och mormor. Farmor kände sig inte helt bra så hon ville inte komma då, hoppas på att jag och pappa kan åka dit på fredag, då jag tyvärr inte kunde imorgon.

Har precis slagt in mammas present, var tvungen att fixa lite med den hemma hos mamma och pappa då saker och ting inte ville dig här hemma. Håller även på att slå in A, E och H´s presenter så jag kan lägga undan dem. A får sin på lördag eftersom han fyllde i fredag. Hela fem år blev killen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback