Solens strålar och vågornas kluckande

När J kom hem från jobbet gick vi ner till sjön och Sis som jobbade (fritidsbarnet badade) och sällskapade och badade en stund.
Har äntligen hittat en solkräm till ett bra pris! Ska köpa den imorgon tror jag!
I helgen är jag ledig, underbart.
Ska fira Sis på fredag (tyvärr hinner nog inte hennes present komma, men den får hon senare då...).
Lördag blir kanske en slapp dag, ligga vid vattnet och götta oss kanske om vädret tillåter.
Om det inte blir trettio grader varmt så åker vi nog till fjärilshuset på söndagen tillsammans med J´s föräldrar.

Gårdagen och dagen tillbringade jag hemma hos mamma och pappa, liggandes på gräsmattan.
Mamma kunde inte låta bli att skvätta vatten på mig, men det torkade inom några minuter. 
(Inte konstigt att jag ä busig av mig)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken fin bild! Men ja solkräm är annars svindyrt, ush!

Postat av: Mindy

Fin sommar bild..

2009-07-01 @ 09:33:41
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback