Saknar sommaren

Nu börjar jag sakna sommaren.
Det är den 13 juni och jag vill gå i tofflor, short och linne.
Nu går jag i jeans, strumpor, gummistövlar eller vanliga skor, linne, tröja OCH jacka!
Det är inte sommar det är höst för tusan! Enda skillnaden är att det blommar.

Igår var det studenten, jag och E minndes tillbaka till våra respektive studenter. Pratade även om högstadiet då min älsta systerdotter börjar där i höst, och jag insåg att det var 9 år sedan jag började 7:an.
Jag kände mig inte så ung i det ögonblicket kan jag lova!

När vi var och kollade på studenterna träffade vi båda våra favoritlärare så vi stod och pratade med dem en stund, var riktigt kul!

Imorgon ska jag och J ut till E och käka spagetti och köttfärsås samt titta på dokumentären om Elvis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback