Torra mattor?

Äntligen lyser solen!
Hoppas att den kan skina ett tag och torka våra mattor som fortfarande inte kommit in.
Imorgon ska det ju vräka ner hur mycket regn som helst här.

Jag började läsa Om jag kunde drömma igår på jobbet, vi är två som läser boken så den måste vara kvar på jobbet.... behöver jag säga att jag lika gärna hade kunnat jobba idag? Haha nej då, men mig gör det ingenting att det ska vräka ner imorgon det betyder bara mer lästid. K bara skrattade åt mig när hon kom. En beställning ska göras på de tre första böckerna så fort pengar kommer in på kontot! Tur att de bara kostar 37 kr styck, fjärde boken har ännu inte kommit i pocket så den får jag vänta med att köpa.





Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Tack :) jag älskar mitt röda hår !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback