Jag som skulle...

Jag som skulle bättra mig med bloggen, men så blev inte fallet.
Mycket plugg och när fritiden väl kommer då tillbringar jag den inte framför datorn!

Läser nu en kurs i ekologi, min bok kommer imorgon, hoppas den är bra!
 Bästa föreläsningen vi haft hitills handlade om kemikalier och vad det gör med oss människan. En rolig sak var han visade en bild på falsk marknadsföring. en sminkprodukt som det stod att det bara var mineraler och inga kemikalier... det är så att mineraler ÄR kemikalier... mycket intressant fakta där iallafall, kanske skulle ta mig tid och skriva lite små inlägg om det  och posta då och då. Får göra så att jag skriver inläggen en dag när jag har tid och postar dem sedan lite då och då.

Ska simma idag, så snart blir det till att laga mat!
Blir det premiär för baddräkten eller bikinin tro, det visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback