En Ny Måndag

Godmorgon, vaknade flera gånger av sirener och till slut kunde jag inte somna om, och var tvungen att kolla vad som hade hänt. Förstod ju att det var något eftersom det tjöt så många gånger unde en hel timme. Det var en bilolycka vid en av infarterna till stan.

Nu på morgonen har jag hunnit med att skrivit ut föreläsningarna, ska sätta mig coh skriva kommentarer till dem nu. Ätit frukost och läst i Luftslottet som sprängdes. J säger att jag inte ska läsa något mer ur den nu eftersom jag då bara kommer bli beskviken sen när den är slut. Ska nog göra det så jag har den att läsa i helgen.

Tyvärr är det plus grader ute och all snö har smält bort, vi var hemma hos J´s föräldrar och åkte skridskor i helgen, det var kul, hoppas på att det blir kallt igen så vi kan åka fler gånger.

Dagens:
Plugga
Lassa in i tvättmaskin
Få med J till Mejk
Dammsuga

J skriver en tenta just nu så vi håller alla tummarna för att det går bra för honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback