En Lördag...

God morgon!

Tentan igår känns helt ok, godkände borde jag bli! Hade varity skönt om man hade pluggat bättre, men nu gick ju inte det, om man hade pluggat mer hade jag nog kunnat få VG. Skrev på utvärderingen att det var sklit att de la dit en massa annat arbete som tog tid.

På kvällen var vi till några vänner, jag hade absolut ingen lust, mitt  förhållande till en av dem är loite..typ ingenting just nu. Hon betedde sig iallafall inte som den andra. Så kvällen blev helt okej. Blev medbjuden ut ikväll, men jag vet inte, jag känner fortfarande inte för att umgås med henne längre.
Så pga. gårdagskvällen och intyck och känslor därifrån så är jag kanske låg idag.

Nu ska jag börja pyssla på mammas present.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skönt att det kändes bra med tentan..när jag gjorde tentor kändes det alltid skit efteråt..fast jag klarade dom alltid.



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback