I väntan

Sitter här och väntar på snön.
Det har regnat konstant i snart tre veckor och nu börjar dte bl kallt, så tycker jag att det kan börja snöa.

Var skönt att hälsa på mormor igår och se att hon var ganska pigg och kunde skoja.

Kanske ska sätta igång dvd brasan med julmusik på för att mysa till det lite när jag sitter här och läser.


På jul blev det tok så det blir alldeles för trångt.
Så det blir ytterligare en julafton utan Sis.

Nästa år då vägrar jag någonting annat än att mina syskon ska komma hem till mamma och pappa.
Så det så!


Så här vill jag ha det!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj men stackare!

förstår om det känns lite mycket nu men hoppas verkligen du får tid till ro och vila och återhämtning under julen!

många kramar!

Postat av: simone

Jag väntar jag med :/ kommer ingenting! :(

2009-12-03 @ 19:44:33
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sabina

Jag väntar jag också. Men det händer inte så mycket. Om vi är många som önskar oss snö av tomten så kanske det kommer lagom till jul :) Gå gärna in till min blogg och delta i tävlingen som pågår just nu!

2009-12-03 @ 20:29:30
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback