Fula ord

Just nu kommer det en hel del fula ord här ifrån.
Håller på med uppsatsen som jag hatar.
!hatar hatar hatar hatar!
Jag vill vinna på triss så att det fort som fan kan bli möjligt att resa iväg och veta att när vi kommer hem igen behöver jag aldrig mera läsa någonting jag inte vill läsa.
Det som ska läsas då är roliga kurser som har med fotografering att göra.

Tänk en hel vecka, sol,hav, pool, upplevelser, otroligt mycket att fota och en massa mys, bara du och jag älskling.
Min dröm, din dröm...
När blir den sann....?


Kommentarer
Postat av: E M E L I E :)

tjollahoppps !:)

händer här då ?:*

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vill med uppleva sol värme ljudet av kluckande vatten...mm

2009-12-05 @ 00:17:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback